Tekst: Martin Meltzer (SNF)

Etter noen års pause, ble det endelig offisielt feiret Sankt Hans på Søm igjen. SNF spanderte pølser, pølsebrød, lompe, melon, og brus. Kjølig vind gjorde at de bare var de aller ivrigste som var i «naturistuniform». De mer fornuftige beholdt klærne på. Ca. 12 medlemmer og ikke medlemmer deltok på feiringen.





