Lørdag 20. juni samles vi til Quiz kl 1500. Etterpå tenner vi grillen i grillhuset, og kl 1800 tenner vi sankthansbålet på stranda dersom forholdene tillater det. Dersom noen har lyst til å ta med gitar eller et annet instrument for allsang eller bare musikalske innslag er man hjertelig velkommen til det.
Den som skal grille tar med egen grillmat, drikke, tallerken, bestikk og alt annet du tenger for et godt måltid. MNF sørger for grillkull og tennvæske.


